čtvrtek 26. února 2015

Co bylo dnes ?

Tak konečně mám trochu klidu na to abych se věnovala tomuto blogu.
Chtěla bych vám popsat můj dnešní den.
Celý den začal tak,že mě nebudil žádný budík,ale vzbudila jsem se až já jsem chtěla.Na snídani jsem si udělala ovesnou kaši (není prostě nic lepšího než si udělat tuto snídani) snídani jsem si vychutnala a pak jsem si uvařila šálek čaje (jahodový z Mark&Spencer) Na chvilku jsem se ještě zachumlala do peřin a pustila si seriál. Potom co seriál skončil jsem se šla osprchovat a obléct.Jelikož dneska tady u nás bylo docela chladno tak jsem si oblékla hrubší svetr. 
Namalovala jsem se a vyrazila k doktorovi. Tam jsem byla asi hodinu. Lidé se tam pořád jen hromadili a já doufala,že už půjdu na řadu a můžu vypadnout. Když jsem se vrátila domů hned u dveří mě přivítal můj milovaný pejsek Charlie (je to fenka!) Uvařila jsem si oběd a vrhla jsem se na učení. 
To jsem zvládla tak přibližně do 30-45 min. Pak jsem si šla na 40 minut zaběhat (perfektně si přitom vyčistím hlavu) Pak se šla umýt a potom co uběhla hodina od cvičení jsem si udělala večeri. Byl to řepový salát (né ten z plechovky) a omeletu na kokosovém oleji. Uvařila si další čaj tentokrát to byl lípový s medem. Pustila jsem si zase seriál a pak se vrhla na úpravy tohoto blogu,kterým se věnuji do teď.
Toto byl můj dnešní den. 

Natálie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře