úterý 24. března 2015

HEALTHY SNACK HAUL

Přeju všem krásné slunečné úterní dopoledne ! 
Dneska tady pro vás mám článek z mého menšího nákupu zdravý "svačinek" nebo spíše tyčinek. Mezi mé oblíbené tyčinky patří BOMBUS (tyhle tyčinky jsou RAW,VEGAN a BEZ PŘIDANÝCH CUKRŮ ATD.. ) a CHIMPANZEE
Jaké jsou vaše oblíbené ? :) 

První tyčinka je od firmy Bombus.  Je to jablko se skořicí to je snad moje nejoblíbenější kombinace.
Pro mě má tato tyčinka akorát jediné negativum a to, že mi v ní chybí více té skořice, pro někoho to, ale zase může být tak akorát, já jen neskutečně miluju skořici.

 Druhá tyčinka je opět od Bombus. Tato je meruňka a 'kešu'. Za mě tato patří mezi jednu z nejsladších z těchto tyčinek co jsem od nich zatím měla.A to jsem měla opravdu skoro všechny jen dneska jsem si všimla,že mají novou tak snad jí brzo budou mít i tady.

Další tyčinka je opět Bombus. Má akorát jinačí ještě ten starší obal. Teď je začali vyrábět v takovém obalu jako byly ty 2 nahoře. Tahle je káva a 'kešu' a strašně se mi líbí,že když do ní kousnete máte v tyčince i kousky kávových zrnek což je podle mě boží.


Další tyčinka a konečně má oblíbenkyně. Tahle je s kakaovými boby a kakaem. Tuhle tyčinku určitě doporučuju čokoholikum co chtějí mlsat zdravě. Opět cítíte v puse kousky kakaových bobů. Miluju když v tyčince vidím to slisované ovoce a jde poznat,že je opravdu zdravá.

Další tyčinka už je od firmy Chimpanzee. Tyhle tyčinky jsou trošičku rozdílné od Bombus,ale stále patří k mým favoritum. Tahle je s 'kešu' a karamalem. Tuhle tyčinku jsem snad nikdy nedojedla celou najednou, protože mi příjde sladší tak jí mám na 2x (aspon ušetřím :DD )

Tuhle proteinovou tyčinku jsem ještě nevyzkoušela takže Vám tady k ní nemám ani nic moc co napsat. Měli jste jí už někdo ? Chutnala vám ? 

A poslední věc jsou tyhle rozkošné malé čokoládky navíc od firmy Alnatura která je super,ale je docela drahá, ale za kvalitu se platí. Na fotce vypadají sice veliké, ale jsou opravdu maličké (12g) Hned jak jsem je viděla tak jsem si řekla,že budou skvělé do ovesné kaše. 

7 komentářů:

  1. vau super "sladkosti" :P Obdivujem ťa že dokážeš žiť zdravo :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale nic těžkého na tom není jen ty začátky :D

      Vymazat
  2. Tyčinky od Bombus jsou super, mám jich doma celý šuplík jako zásobu na svačinky :D Chimpanzee jsem ještě nezkoušela :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jejich tyčinky jsou fakt super nejlepší co jsem kdy jedla :D ty taky zkus jsou taky moc dobré :)

      Vymazat
  3. Všetko vyzerá super a chutne, ale niekedy to býva aj dosť drahé :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. kde kupuješ v Ostravě ty tyčinky Bombus?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře