středa 4. března 2015

Sálat s kozím sýrem a mangem

Konečně tady máme polovinu týdne a já jsem se pro vás rozhodla udělat další článek.V tomto článku bych vám chtěla ukázat můj zeleninový salát s kozím sýrem a mangem.Takže ti co jim tyto 2 věci moc nechutnají tak asi moc nepotěším.K salátu jsem si dala opět sklenici vody a čaj (lípa s medem a citroném)



INGREDIENCE :
4 ředkvičky
5 cherry rajčat 
1/2 papriky
1/2 manga 
1 mrkev 
hrst vlašských ořechů
kozí sýr (množství je takové jak moc tento sýr máte rádi)

POSTUP : 
Ani nevím proč psát postup když je to tak jednoduché.Všechnu zeleninu nakrájím a dám do misky.To je vše.
Tento recept je super rychlý a mě strašně moc chutná.Já si ho ráda dopřávám po cvičení,protože je docela dost lehký.



5 komentářů:

  1. zaujímavá kombinácia! :P urcite je to chutné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to spojení taky poprvé zaskočilo,ale jsem ráda,že jsem nedala na první dojem :)

      Vymazat
  2. Téda, kozí sýr jím obvykle s hruškou, řepou či brusinkami,, s mangem to ale může být taky fajn!:) jen škoda, že jsou obě suroviny docela drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jo škoda,proto mám tohle jídlo jen jednou za čas a fakt si ho užívám :DD

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře