neděle 28. června 2015

ČOKOLÁDO-AVOKÁDOVÁ PĚNA

Přeju všem krásnou neděli,konečně tady je konec školního roku a já se budu moct více věnovat blogu. Teď na konci na něj nebyl opravdu čas což mě mrzí,ale už dnes tady pro Vás mám nový článek a to recept pro milovníky sladkého a avokáda zároveň a navíc je strašně jednoduchý a rychlý což není nikdy na škodu. Asi před týdnem jsem ukončila svých 14 dní veganství a koupila jsem si knihu Deliciously Ella a tento recept je právě z tého knihy. Později zde bude o ní článek a má tam opravdu super recepty- Takže jdeme na recept


PRO 4 OSOBY : 
2 zralá avokáda
4 banány (čím tmavší tím budou sladší)
12 datlí 
4 lžíce mandlového másla
5 lžic nepraženého kakaa
podle chuti : pár kapek javorového sirupu a špětka Chia semínek

POSTUP : 
1. oloupeme si avokáda a dužinu vložíme do mixéru nebo kuchynského robotu a mírně je rozmixujeme
2. poté vložíme zbylé suroviny do mixeru + 4 lžíce vody a mixujeme do hladka 
3. servírujeme do mističek a necháme je chvíli v lednici a pak s chutí do toho :) 

Tento recept mi neskutečně chutnal a byl  i lepší než klasický mousse a navíc o tolik zdravější takže můžete mlsat bez výčitek :) 


6 komentářů:

  1. Recept zní super! Určitě vyzkouším (až budou mít někde avokáda ve slevě :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on tak nejen zní,ale i chutná :D neskutečně jsem si ho oblíbila :)

      Vymazat
  2. Avokádovou pěnu dělám taky .. je výborná jen tak nebo třeba k lívancům :-) A Ella má úžasné recepty, to je pravda. Z její knížky jsem nadšená.

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se nemůžu už dočkat té její druhé knihy :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře