pátek 5. června 2015

Paštiky : Patifu

Konečně je zase pátek a je nějaké volno,ale naštěstí se už blíží prázdniny tak to mě udržuje v naději že už jen pár dní škola :D Dnes jsem si pro Vás připravila článek o mých oblíbených vegetariánských paštikách. Strašně dlouho jsem sháněla nějaký recept nebo takovou paštiku jako jsou masové akorát vegetariánskou verzi a konečně jsem jí našla. Pro Vás mé 3 nejoblíbenější druhy. Znáte někdo tyto paštiky ? :)

Tak takhle tyto paštiky vypadají. Základ je tofu do kterého jsou přidávány různé příchutě.Z leva je paštiky z dýně hokkaido které jsem se asi nejvíce bála,ale mile mě překvapila. Uprostřed je rajčatovo-olivová která mi zachutnala hned na první kousnutí :D Chutná hodně podobně jako paštika Matěj,ale je zdravější a vegetarianská.Tady tuto vážně doporučuji. No a uplně napravo je delikates která je z asi nejjemnější z těchto 3. Dále jsem ještě našla houbovou a s bylinkami,ale do těch se mi nějak nechce :D  Tyhle paštiky nejsou ani drahé a najdete je dokonce i v DM drogerii :) 


A takhle je obvykle jím s kozím sýrem,rajčaty a naklíčenými klíčky. Fotka už je starší a článek je až teď ale asi ještě nikdy se mi nepodařilo mít všechny 3 najednou zavřené abych Vám je  mohla vyfotit :DD #žroutnaentou Tohle je konkrétně rajčatovo-olivová 


2 komentáře:

  1. Tyhle jsou moje nejoblíbenější. Já je kupuju v obchůdku se zdravou výživou. Mě nejvíce chutná ta delikates, mňam :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle jsou neskutečně super :) jo ta delikates je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře