čtvrtek 28. května 2015

HEALTHY FOOD HAUL

Dnešní článek bude o mém posledním nákupu zdravých věcí. Koupila jsem si knihu od Elly Woodward a její styl stravy mě hodně zaujal i když je veganský a vzhledem k tomu,že né všechny suroviny jsem měla doma tak jsem vyrazila na opravdu malý nákup. O této knize zde bude článek později. Teď už bych se chtěla věnovat nákupu. Koupila jsem si 3 věci které se v knize používají asi nejvíce ze všeho a nejsou ve všech obchodech takže jsem si pro ně musela zajet to Vega prodejny.


Prvním produktem je Tamari. Jedná se o sojovou omáčku,ale je bez lepku a vzhledem k tomu,že se snažím jíst bezlepkově tak jsem za tuto věc ráda. Nejsem celiak a nedodržuji to nějak striktně,ale snažím se omezovat pšenici. Vaříte někdo s touto omáčkou ? 

Druhou věcí je Tamari, která asi hodně lidí bude znát. Jedná se o sezamovou omáčku, která se například přidává do Humusu nebo do dalších různých místech. Za tento obchod jsem opravdu ráda,protože vůbec nevím kde bych Tahini  sehnala kromě internetu.

No a poslední věcí je nepražené kakao, které je mnohem více zdravější než kakao klasické. Sice je docela drahé,ale zase oproti normálnímu kakau ho stačí opravdu málo na to aby jídlo mělo nějakou chuť, takže zase na druhou stranu Vám vydrží delší dobu a navíc je zdravější. 

2 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře