pondělí 18. května 2015

BENEFIT BOIING

Přeju krásný začátek týdne. Dnes jsem si připravila článek o mém novém korektoru.Konečně jsem sehnala korektor který mi sedl. Mám s tím strašně velký problém a když objevím nějaký co mi sedí tak je z limitované edice a tudíž se přestane po nějakém čase prodávat #klikařka
Každopádně tentokrát jsem měla kliku zavítala jsem do Sephory kde jsem objevila tenhle poklad je to tedy od Benefitu a vyrábí se ve třech odstínech 1,2,3 já mám ten nejsvětlejší takže 1.

Miluju ty roztomilé balení od Benefitu
Balení korektoru je malé takže se skvěle vejde i třeba do malé kabelky když s sebou neberete milion věcí a jdete "nalehko" 

I když jsem sháněla korektor který by byl v tubě formou "točení" jeho víčka a nanášel by se štětečkem tak zvítězil tento vzhledem k tomu,že jinačí jsem nenašla. Nakonec jsem ráda že jsem si vzala tenhle tuhý matný

Byla jsem strašně zvědavá co od toho čekat jestli mi opravdu  potřebné věci  nedokonalosti pořádně zakryje, jestli mi dlouho vydrží nebo jestli na sluníčku nebude mít jinou barvu Ano i to se mi už stalo
Jsem s ním opravdu spokojena.Takže doporučuju ! Jaký korektor používate vy ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře