pátek 15. května 2015

MY DAY IN PRAGUE


Krásné slunečné dopoledne. Dneska jsem zůstala doma, protože jsem včera byla v Praze a vrátila jsem se uplně mrtvá a ve škole bych to asi nezvládla. Tenhle článek bude o mém dni v Praze konkrétně se to bude týkat jídla :D Takže jdeme na to 

Na hlavním nádraží jsem zašla do BIOPOINTU kde jsem si koupila 100% grepový džus, který byl výborný. Grepový džus je snad můj nejoblíbenější a mám ráda,když tam cítím opravdu tu hořkost a né umělé cukry což u tohoto takhle naštěstí nebylo.

Druhou věc co jsem si tam koupila je Kombucha se šípkem a ibiškem. Kombucha čistá mi teda vůbec nechutná,ale ochutnala jsem tu se zeleným čajem a byla výborná tak jsem si řekla,že i tahle by mohla být super. Navíc co funguje jako skvělý Detox a odplavuje to z těla škodliviny a údajně to funguje i na alergii což mě se neskutečně hodí

Na oběd jsem si zašla do Opapa bistro na které jsem četla recenzi u Veroniky. Celé prostředí tam je strašně útulné. Bistro se nachází kousíček od Palladia. Na oběd jsem si dala vegetarianskou tortilu s avokádem. Co mě nejvíce překvapilo bylo,že tam byl i meloun ale takový ten žlutý. Každopádně to chutnalo výborně a na pití jsem si dala Grepový fresh :DD no jo prostě ty grepové džusy miluju

 Na dezert jsem si zašla na zmrzlinu Angelato. Já jsem zvolila slaný karamel a byl úžasný. Měli jste už tuto zmrzlinu ? já jí měla včera poprvé a už chápu co na ní všichni mají. Byla vážně výborná přístě na ní zajdu určitě znovu

No a zlatý hřeb celého dne byl Starbucks. Dala jsem mé oblíbené Vanilla latté. Jinak jsem četla že od 18.5 budou mít v určité hodiny slevy na Frapucina. Co si nejčastěji dáváte ve Starbucks vy ? :)



4 komentáře:

  1. Starbucks miluju <3 nejradši si tam dávám limonády ( třeba Cool lime ) a nebo ledový čaj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tam mám nejraději právě studené vanilla latté :D ale dobrý je i berry hibiscus :)

      Vymazat
  2. Vzhledem k tomu, že jsem z Ostravy, tak je pro mě návštěva Prahy vždycky takový nakupovací ráj :D .. mají tam tolik různých obchůdků a já nevím, co si dřív koupit. Upřímně mi Starbucks přijde hrozně předražený a ty jejich kafíčka a lattéčka hrozně sladké :-/ .. to si dám raději kvalitní presso s mlíčkem v nějaké malé kavárničce. Ale tak taky si tam někdy zajdu, né že nééé :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to s tím nakupováním mám vždy stejně :D nevím kam první skočit :D mě to právě vyhovuje,protože já nemůžu mít v sobě hodně kofeinu jinak jsem předávkována kofeinem a moje tělo to nedává :DDD

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře