pátek 1. května 2015

MY FAVOURITE YOUTUBERS

Přeju všem krásný 1. Máj i když bohužel není vůbec slunečný což je škoda :/ Každopádně dneska jsem si pro Vás připravila článek o mých oblíbených Youtuberech. Konkrétně to budou tři seřazeni podle oblíbenosti.Každý z nich je ze zahraničí,takže aspoň při sledování jejich videi si zlepšuji angličtinu.
Kteří Youtubeři jsou vaši nejoblíbenější ? :) 

1. INGRID NILSEN 

Sleduju jí snad už asi rok a půl a mám jí ráda čím dál tím víc a víc. Mám ráda její styl videí,chování,oblékání atd.. Některé videa například #5MFU mě nutí zamyslet se nad různými věcmi i  z jiného uhlu apod.. A navíc miluje Donuty stejně tak jako já :D #superhealthy

2. JOEY GRACEFFA

Tohohle YT jsem objevila právě díky Ingrid,protože ve starších videích jsou hodně spolu. Jeho videa mě vždy pobaví. Sedl mi styl jeho humoru a chování. Celkově jeho vystupování je super. Je takový střeštěný a sedí to k jeho osobnosti. Doporučuji se podívat na tohle VIDEO u něj jsem byla v šoku i pobavena 

3. FLEUR DE FORCE

A na posledním tedy 3 místě je Fleur. Ona mi tak nějak celkově sedla povahově. Mám ráda jak její beauty videa tak i ty na kterých vaří se svým manželem Mikem. Některé jídla jsou vážně super. Navíc dělá i videa s make-upem který seženete docela levně, protože né každý má na nějaké drahé značky. 

Další super Youtubeři : 
Zoella, Niomi Smart, Tanya Burr, Jim Chapman, Catrific atd..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře