čtvrtek 30. července 2015

HEALTHY FOOD HAUL #1


Přeju všem opět krásné dopoledne. Řekla jsem si že už tady dlouho nebyl článek o tom co jsem si koupila a zrovna včera jsem byla nakupovat a koupila si opět pár zdravých věcí o které bych se svámi ráda podělila.Není to moc věcí,ale hlavní je že jsem sehnala to co jsem potřebovala :D Tak jdeme na to 

První věcí jsou tyto datle.Do datlí jsem se teď naprosto zamilovala miluju tu jejich jemně karemelovou chuť a jejich konzistenci. Tenhle druh jsem si,ale koupila poprvé takže doufám,že budou stejné jako ty co si kupuji vždycky.

Další věc je kokosový cukr. Slyšela jsem na něj docela pozitivní ohlasy tak jsem se rozhodla že ho zkusím. A hlavní je že to není normální bílý cukr,který jsem nepoužila ani nepamatuju.

Další věc je opět pro mě něco nového. Je to lahůdkové droždí neboli nutriční kvasnice. Používá se to jako náhražka sýra a je to vhodné pro vegetariány a vegany. Máte s nimi někdo nějaké zkušenosti ? V čem jsou nejlepší? 

Jelikož mi došla kokosová mouka tak jsem si musela koupit další. Miluju z ní například cookies nebo muffiny. Bohužel je docela drahá tak jí většinou mixuji napůl s mandlovou moukou kterou si vyrobím sama doma. Vyrábíte si někdo  kokosovou ? 


Předposlední věcí je klasická skořice. Chtěla jsem si koupit nějakou kvalitnější a značku Sonnentor mám opravdu ráda,protože je kvalitní a ty jejich čaje jsou parádní. Doufám,že tato skořice bude mít krásnou intenzivní chuť

Poslední věcí je tento ACAICO nápoj. Jednou už jsem ho měla akorát tam byl i ananas a papája. Tento je čistá acai.Chutná vám tento nápoj ? :)




2 komentáře:

  1. Datle, kokosový cukr a lahůdkové droždí u mě doma nesmí chybět. To droždí je úžasné do veganských pomazánek a omáček. Zkus třeba mou kešu omáčku :-)

    http://cookingwithsusa.blogspot.cz/2015/02/cuketove-nudle-s-kesu-omackou.html

    OdpovědětVymazat
  2. u mě hlavně datle v poslední době jsem jimi uplně posedlá :D jojo kešu omáčku jsem si už dělala takový veganský "mac&cheese" :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře