úterý 21. dubna 2015

Lifefood Chocolate

Přeju opět všem krásné slunečné dopoledne. Tak mi nějak příjde,že tady píšu vždy když svítí sluníčko :D Asi mám větší inspiraci k tomu co k článku napsat. Dnešní článek bude o mini čokoládách od Lifefood. Tato firmy neprodává jen čokolády,ale i další věci více na jejich stránkách ZDE. Mimo jiné i v Praze 6.-7.6.2015 pořádají RAW fest takže pro ty co to mají blízko bych neváhala a zašla se tam podívat opět více info ZDE. No nic méně teď už k těmto čokoládám.

Koupila jsem si 3 druhy a z toho jsem už jednu zkoušela a koupila jsem si jí už znova. Tyhle čokolády jsou bez cukru,bezlepkové a veganské. Nemají typickou čokoládovou chuť, ale mě moc chutnají.Jsou opravdu maličké mají 15g což já mám vždycky buď na 2x nebo si jí často dáme napůl s mamkou. Ještě mimo tyhle jsem měla s chilli,ale ta mě moc neoslovila,protože to opravdu dost pálilo a já si to nemohla vychutnat. Měl jste někdo už tyhle čokolády ? :) 
První čokoláda je má oblíbenkyně a chutnala mi opravdu zatím nejvíce. Je to s příchutí Carobu a Lucomy. Z mého prvního kousku jsem byla trošku v šoku,protože jsem si vážně nedokázala pod tím nic představit,ale mile mě to překvapilo. Čokoláda se krásně roztopila navíc nemám ráda když si dám čokoládu a skřípou mi zuby od cukru a to tady rozhodně nehrozí.


Druhá čokoláda je kyselá malina. Tahle čokoláda tam poprvé nebyla, ale chtěla jsem jí vyzkoušet a jsem ráda,že jsem na ní narazila,protože jsem na ní hodně zvědavá. Od tohodle druhu čekám že mi bude chutnat tak snad nebudu zklamaná. 

 No a poslední je zelená káva a guarana a opět je to hodně zvláštní kombinace a já nevím co si pod tím mám představit a z téhle mám trochu obavy,ale ráda zkouším nové věci takže jsem šla i do téhle kombinace.





2 komentáře:

  1. Mňam, od Lifefood miluju všechny čokolády. Nejvíc mi chutná asi ta jejich pomerančová. Na té si ujíždím nejvíc :D .. a vůbec všechny jejich výrobky jsou úžasné. Ještě doporučuji vyzkoušet čokoládové koláčky s kešu krémem, ty jsou nej!

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře