úterý 14. dubna 2015

VIVIENNE : MOHITO

Přeju všem krásné slunečné poledne, dneska je opravdu krásný den a já dneska nejsem ve škole tak jsem toho využila a zašla se podívat do obchodů a v MOHITU jsem našla tuhle perfektní vonavku. V Mohitu mají ted hodně pěkných věcí chodíte tam někdo rád nakupovat ? :)

Voňavka se jmenuje Vivienne a já mám jen tu malinkou velikost, která je opravdu super do kabelky.Balení je opravdu jednoduché v krásně elegantní krabičce. Je to 10ml za 169 Kč což mi nepříjde  nějak strašná cena.

I samotná voňavka vypadá hodně elegantně uprostřed je jen černý nápis a z druhé strany klasické poučky. Tenhle druh vůně jsem hledala už delší dobu, je to ideální vůně na jaro nebo léto. Vůně sama o sobě je hodně sladká,ale já mám tyhle druhy ráda cítím tam i květinovou vůni a to musíte uznat sami, že když teď vše kvete tak je to ideální. 

 Z čeho mám,ale asi největší radost je dávkování. Není to sprey, ale kulička. Ze začátku jsem byla na vážkách jestli si tento parfém koupit,ale když jsem viděla že tam je tato kulička bylo to jasné. Takže s tímhle parfémem jsem opravdu strašně spokojená a můžu jen doporučit ! :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře